კრიტერიუმები/სკალა
|
დაბალი
1-2
|
საშუალოზე დაბალი
3-4
|
საშუალო
5-6
|
საშუალოზე მაღალი
7-8
|
მაღალი
9-10
|
ტექსტზე მუშაობა
|
ინტერესს არ
ავლენს გაკვეთილის
თემისადმი
|
ახერხებს მუშაობას
ტექსტზე, ვერ
ახერხებს წაკითხულის
ლოგიკურ გააზრებას.
|
მუშაობს ტექსტზე,
ცდილობს მიღებული
ინფორმაციის ნაწილობრივ
გადმოცემას.
|
ტექსტზე დამოუკიდებლად
მუშაობს, გადმოსცემს
ათვისებულ მასალას,
ადარებს და
მსჯელობს ახალი
ინფორმაციის გარშემო.უშვებს მცირე
შეცდომებს
|
ტექსტზე მუშაობს,
მიღებული ინფორმაციის
გარშემო ლოგიკურად
მსჯელობს და
გამოთქვამს საკუთარ
მოსაზრებას.
|
ჩართულობა საგაკვეთილო
პროცესში
|
დაბნეულია და
ვერ ახერხებს
თანამშრომლობას თანატოლებთან.
|
ცდილობს ითანამშრომლოს,
თუმცა უჭირს
საკუთარი აზრის
გამოთქმა.
|
ჩართულია საგ.
პროცესში, ახეხრხებს
თანამშრომლობას და
საკუთარი აზრის
დაფიქსირებას, თუმცა
ახასიათებს ხარვეზები.
|
შესწევს უნარი
იმუშაოს და
ითანამშრომლოს თანატოლებთან.
გამოთქვამს საკუთარ
აზრს და
ახერხებს ლოგიკურად
მსჯელობას.
|
საგაკვეთილო პროცესში
აქტიურობს, ლოგიკურად,
დასაბუთებულად მსჯელობს
მასალის გარშემო,
აფიქსირებს საკუთარ
მოსაზრებას და
დამოკიდებულებას თემის
გარშემო. ნათელი
და გასაგებია
მისი გამოთქმული
აზრი.
|
დამოუკიდებელი მუშაობა
|
ვერ ახერხებს
მუშაობას.
|
მცირე ინტერესს
ავლენს.
|
ძირითადად გამოხატავს ინტერესს.
ახერხებს დააფიქსიროს
საკუთარი აზრი
სიტყვიერად.
|
უჩვენებს ინტერესს
დავალებისადმი. მუშაობს
და აფიქსირებს
საკუთა მცირედი
შეცდომებით.
|
მუშაობს და
ავლენს დაინტერესებას
დავალებისადმი, აკეთებს
სწორ დასკვნა. გამოთქმული მოსაზრება
ნათელი და
გასაგებია
|
ჯგუფში მუშაობა
|
ვერ ახერხებს
თანამშრომლობას
|
ცდილობს ითანამშრომლოს
ჯგუფის წევრებთან
|
ახერხებს გარკვეული
სამუშაოს შესრულებას.
|
გრძნობს პასუხისმგებლობას,
ახერხებს თანამშრომლობას,
ქმნის ჯგუფისთვის
საჭირო პროდუქტს
|
ავლენს ლიდერის
უნარ-ჩვევას,
უკეთებს ორგანიზებას
ჯგუფის წევრთა
მუშაობას
|
პრეზენტაცია
|
უჭირს პასუხის
გაცემა,საუბარი.
|
არის მცდელობა, დაბნეულია და
გაუგებრად საუბრობს.
|
ხშირად ჩერდება
და იმეორებს
ერთსა და
იმავეს.
|
გამართულად, დამაჯერებლად
აკეთებს პრეზენტაციას, უშვებს
მცირდ შეცდომებს.
|
გამართული ,ნათელი
და გასაგებია წარმოდგენილი
საკითხები. საუბრობს
დამაჯერებლად და
დარწმუნებით.
|
შეფასების სქემა
Подписаться на:
Сообщения (Atom)
Комментариев нет:
Отправить комментарий