სასწავლო პროექტი

პროექტის სახელწოდება ჯანსაღი ცხოვრების წესის პოპულარიზაცია სკოლაში.
,,თამბაქოთქვენი ჯანმრთელობის მტერი’’




პროექტის მთავარი იდეა-ახალგაზრდებში ცხოვრების ჯანსაღი წესის დანერგვა

პროექტის აქტუალობა: მცირეა ინფორმაცია ახალგაზრდებში თამბაქოს მავნებლობის შესახებარ იციან თუ რა დაავადებებს იწვევს თამბაქოს წევარომ 100 გარდაცვლილი ადამიანიდან 90 თამბაქოს მწეველიაფილტვის ქრონიკული დაავადებებით გარდაცვლილი 100 ადამიანიდან 75 თამბაქოს მწეველიაგულსისძარღვთა დაავადებებით გარდაცვლილი 100 ადამიანიდან 25 თამბაქოს მომხმარებელია.




პროექტის მიზნები:


  • ახალგაზრდებმა გაიაზრონ რას ნიშნავს ცხოვრების ჯანსაღი წესი და რისთვისაა საჭირო მისი დაცვა;
  • აღწეროს ადამიანის ჯანმრთელობაზე თამბაქოს წევით გამოწვეული ნეგატიური შედეგები;
  • გააცნობიერონ რა საფრთხეს  უქმნის სიგარეტის მოწევა თითოეული მათგანის მომავალს;



მონაწილეთა ასაკი-15-16 წელი

ვადები/ხანგრძლივობა-ერთი თვე   

მოსალოდნელი შედეგები, როდუქტებირაც შეიძლება შეიქმნას: მოსწავლეებში ამაღლდა ცნობიერება სიგარეტის წევით გამოწვეული მავნებლობის შესახებგაიგენ და გაიაზრენ სიგარეტის წევით გამოწვეული ნეგატიური მხარეებისოლიდარობა გამოუცხადეს ცხოვრების ჯანსაღი წესის დანერგვას ახალგაზრდებში.

  პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:
 ფორმატისა და თაბახის ფურცლებიმარკერებიფანქრებიფლომასტერებისაილუსტრაციო მასალებისაინფორმაციო მასალებიინტერნეტ მასალებიკომპიუტერიპროექტორიქსეროქსილაშქრობის წესდებასაილუსტრაციო და საინფორმაციო  წიგნი მასწავლებლისათვის.



  პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები):


  • საინიციატივო ჯგუფის შექმნა.
  • ტრენინგის დღის დანიშვნა (ტრენინგს ჩაატარებს ექიმიბიიოლოგიის მასწავლებელთან და ბავშვებთან ერთად).
  •  პლაკატის მომზადება და სკოლაში გამოფენა.
  • ბუკლეტების დამზადება და მოსწავლეებში გავრცელება.
  • ჯანსაღი ცხოვრების წესის პოპულარიზაციისათვის ლაშქრობის მოწყობა და ,,მხიარული სტარტების“ ჩატარება.
  • მინი ლექციების ჩატარება დაწყებით კლასებში.
  • სპორტისა და გეოგრაფიის მასწავლეებლებთან კონსულტაციალაშქრობისათვის მომზადება.

  • მოსწავლეთა შეფასება:


1.მიზანი
ხდება ერთ მიზანზე ფოკუსირება
2.ორგანიზება 
გააზრებულია თანმიმდევრულობა, ორგანიზების ნიშნებით, ზოგი გადასვლა იდეებს შორის არის მარტივი, ზოგი გაუგებარი
3.შინაარსის კორექტულობა
ძირითადად კორექტულია, ზოგიერთი შეუსაბამო ან მცდარი ინფორმაციით
4.ენობრივი გამართულობა
ენობრივად გამართული, მცირე შეცდომებით
5.კვლევა
კვლევა დაგეგმილია, მაგრამ ჯგუფის პოტენციალი მთლიანად არ არის გამოყენებული, შეზღუდული რაოდენობის წყაროებია გამოყენებული, ანალიზი მისაღებია
6.თვალსაჩინოებები
თვალსაჩინოებების კავშირი შინაარსთან ნატელია, მაგრამ ერთფეროვანია,
7.შემოქმედებითობა
ზოგჯერ ჩანს ჯგუფის ორიგინალური აზრები, რაც ეხმარება პროექტის უკეთ წარმოჩენაში
8.კავშირები საგნებთან
მოსაზრებები დაკავშირებულია  ერთ ან ორ საგნიდან მიღებულ ცოდნასთან
9.დასკვნები
დასკვნები ჩამოყალიბებულია კვლევის ადეკვატურად, მაგრამ არ არის მკაფიო
10.პრეზენტაცია
ბუნდოვნად  აყალიბებს  პროექტის არსს, იყენებს  თვალსაჩინოებებს, პასუხობს შეკითხვების უმეტესობას


 საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
  სამოქალაქო განათლებაბიოლოგიაგეოგრაფიასპორტი.

 პროექტის ხელმძღვანელი (მასწავლებელი): ამირან მიმინოშვილი

 ხელმძღვანელის ელ-ფოსტა: miminoshviliamiran@gmail.com



  





Комментариев нет:

Отправить комментарий